Maak betere email onderwerpen

Een sterke onderwerpregel van een e-mail moet het bericht van een e-mail overbrengen, een dwingende reden bieden om het te openen en een nauwkeurige beschrijving bevatten van wat er in de e-mail zal staan.

Maak betere email onderwerpen

Een sterke onderwerpregel van een e-mail moet het bericht van een e-mail overbrengen, een dwingende reden bieden om het te openen en een nauwkeurige beschrijving bevatten van wat er in de e-mail zal staan. Of het nu de bedoeling is om de interesse van de lezer te wekken, een speciale aanbieding te promoten, een product te promoten, de sleutel te geven om een ​​e-mail te ontgrendelen of hen aan te moedigen om een ​​of andere vorm van actie te ondernemen, er zijn verschillende factoren die zullen helpen bij het creëren van de ideale onderwerpregel . Deze tips kunnen u ook helpen onderwerpregels te maken die u de meeste klikken en openingen opleveren:

Schrijf voor jouw publiek:

E-mailabonnees vinden het over het algemeen niet erg als je hen verschillende soorten e-mails stuurt, waaronder e-mails die reclame maken voor je producten of diensten. Jouw onderwerpregels moeten echter zijn afgestemd op je abonnees. Je wilt een mix van onderwerpregels, want er is niemand die de aandacht van iedereen zal trekken.

Geïnteresseerd of op nieuwsgierigheid gebaseerd

Je kunt de belangstelling van jouw lezer wekken door te proberen hun nieuwsgierigheid te wekken met bepaalde woorden en zinnen. "Laatste kans" en "Slechts voor een beperkte tijd" hebben de neiging de aandacht van klanten te trekken.

Begin met de belangrijkste informatie

De onderwerpregel mag niet al te ingewikkeld zijn; hou het simpel. Probeer actiegerichte woorden te gebruiken als "Verzoek", "Reageren", "Downloaden", "Registreren" en "Stem". Vermeld van wie het bericht afkomstig is in de onderwerpregel, zodat de lezer een idee heeft van waar de e-mail over gaat.

Beschouw de onderwerpregel als de titel van een nieuwsartikel, aangezien jouw e-mail concurreert met alle andere berichten die ze ontvangen. De titel moet in het oog springen, met voldoende interessante informatie om een ​​lezer door te laten klikken en meer te leren.

Neem een ​​oproep tot actie op

Moedig jouw lezers aan om iets te doen of actie te ondernemen. Het doel is om de lezer precies te laten weten wat hij in de hoofdtekst van uw e-mail kan verwachten.

Het magische getal

Er zijn veel onderzoeken gedaan naar wat een goede onderwerpregel is. Omdat er zoveel factoren zijn, is het moeilijk om een ​​magisch getal te vinden dat elke keer werkt.

Een vuistregel voor onderwerpregels is in het algemeen om ze tot minder dan 10 woorden te beperken. Langere regels kunnen ervoor zorgen dat jouw e-mail er als spam uitziet.

Kom ter zaken

Maak jouw onderwerpregel beknopt en geef een idee van wat de e-mail bevat. Een onderwerpregel moet interessanter en boeiender zijn dan een eenvoudige aankondiging van een onderwerp.

Geloofwaardigheid is de sleutel

Gebruik cijfers in de onderwerpregel als jouw abonnee geïnteresseerd is in het betreffende onderwerp. "7 tips om meer websiteverkeer te genereren" wordt bijvoorbeeld interessanter voor een lezer dan "hoe je meer websiteverkeer kunt genereren".

Een manier om meer klanten te krijgen, is door ze op jouw e-maillijst te krijgen. Je kunt regelmatig nieuwsbrieven en andere aankondigingen sturen om hen op de hoogte en up-to-date te houden. En als je de juiste software gebruikt, kun je jouw nieuwsbrieven snel beheren en op het optimale moment versturen.

Leid met voordelen, geen functies

De onderwerpregel moet de vraag beantwoorden: "Wat levert het mij op?" Klanten zijn niet geïnteresseerd in de kenmerken en voordelen van jouw producten of services. In plaats daarvan willen ze weten hoe het hen gaat helpen. "Hoe je in een week 10 pond kunt verliezen" is bijvoorbeeld overtuigender dan 'het dieetplan van dr. Smith'.

Overwin e-mail "filtermoeheid"

Je moet onderwerpregels schrijven die aantrekkelijk zijn om door de "filtermoeheid" van e-mail heen te komen. Je moet de naam van jouw bedrijf of merk opnemen, zodat de e-mail als legitiem wordt herkend. Bovendien moeten jouw onderwerpregels alle hoofdletters en bijlagen vermijden. En houd het relevant voor datgene waarvoor de lezer zich heeft aangemeld.

Test, test, test

Succes in e-mailmarketing begint met een goede onderwerpregel. Maar je moet ook weten wat werkt. Test altijd een paar onderwerpregels om te zien wat populairder is.

Alle elementen van een succesvolle e-mailcampagne liggen voor je klaar. Je hebt de inhoud geschreven, jouw sjabloon ontworpen en de perfecte software geselecteerd. Nu hoef je alleen maar je vak onder de knie te krijgen en onderwerpregels te schrijven die opvallen.

Je wilt een mix van onderwerpregels, want er is niemand die de aandacht van iedereen zal trekken. Test verschillende tijden van de dag en dagen van de week voor jouw e-mailmarketing-campagnes. Je kunt ze volgens schema een of twee keer per week of zelfs een of twee keer per maand verzenden. Verstuur jouw e-mails op momenten dat de kans groter is dat jouw klanten geïnteresseerd zijn in wat je te bieden hebt. Over het algemeen is het beter om ze te verzenden op de dagen dat ze minder snel door zoveel e-mails worden gebombardeerd.

Conclusie

Met de juiste onderwerpregel kun je het ultieme doel bereiken: jouw ideale klant bereiken en meer verkopen.