6 dingen die je moet weten over QR-codes in winkels

QR-codes zijn de nieuwste manier van marketingcampagnes, waarbij de bedrijven nauwer in contact komen met hun klanten.

6 dingen die je moet weten over QR-codes in winkels

QR-codes zijn de nieuwste manier van marketingcampagnes, waarbij de bedrijven nauwer in contact komen met hun klanten.

1- Het gebruik van dynamische QR-codecampagnes breidt uw fysieke locatie verder uit dan u zich kunt voorstellen.

Nu kunnen niet alleen mensen die langs uw winkel lopen met de tijd om even te stoppen en rond te kijken, de producten die u verkoopt waarderen. Door een QR-codeposter op het trottoir buiten uw winkel te plaatsen, kunnen potentiële klanten, die geen tijd hebben om te stoppen, de dynamische QR-code scannen en bijvoorbeeld naar uw online catalogus worden geleid, zodat ze uw producten kunnen kopen terwijl ze' wachten op een afspraak, in de metro, bus, op kantoor, tijdens de lunch, wanneer ze maar willen! Dit zou niet alleen de koopwaar van de kopers aanzienlijk vergroten, maar ook uw verkoop en zou waarde toevoegen aan uw merk.

2- Vermindering van wachtrijen in de winkel

Met QR-codes in winkels kunnen klanten de dynamische QR-code scannen, het artikel online kopen en thuis of op kantoor laten bezorgen. Dit voorkomt dat er lange wachtrijen ontstaan ​​om de geselecteerde artikelen te betalen.

3- Verlaag uw advertentiekosten

voor winkels Dynamische QR-codes als marketingcampagne in winkels helpen ook de accounts van het bedrijf, omdat er niet zoveel in publiciteit hoeft te worden geïnvesteerd. Wanneer u maar wilt, kunt u uw dynamische QR-code naar een online advertentie sturen (mobiele bestemmingspagina, coupon, video, enz.). Of upload ook een online advertentie waarin uw dynamische code verschijnt en verwijs deze naar uw webpagina zodat gebruikers er toegang toe hebben! Hoe klinkt dat?

4- De digitale ervaring van uw producten

Een ander ding dat u kunt doen, is uw QR toevoegen aan sommige van uw producten om er meer informatie in op te nemen, om een ​​meer interactieve verpakking/labelervaring te creëren. Dit zou langer meegaan in een aantrekkelijker product met meer informatie over hen en uw promoties. Verbind uw producten met sociale netwerken. Ontvang likes, tweets en shares!

5- Voorkom “showrooming”

Online winkelen betekent niet altijd dat klanten de artikelen op uw webpagina kopen. Enquêtes tonen aan dat mensen aan zogenaamde 'showrooming' doen. Deze praktijk houdt in dat ze naar de winkel gaan, het artikel selecteren dat ze willen, en dan naar huis gaan en het online kopen op andere webpagina's waar ze het voor een lagere prijs krijgen. Daarom is het zo'n geweldig idee om QR-codes voor uw producten te krijgen: u kunt ook kortingen aanbieden voor degenen die de QR-codes van uw product scannen, of anders de link naar uw webpagina verwijzen met meer informatie over het product en andere promoties. Het voorkomen van showrooming en het hebben van mensen die u kopen, niet andere webpagina's.

6- Genereer QR-codecoupons en productdetails

Dynamische QR-codes in uw producten kunnen bijvoorbeeld worden gericht op de kleur, maat en voorraad van het gescande artikel. De klant het product met de door hem gewenste eigenschappen online kunnen kopen en thuis laten bezorgen. Niet wachten tot de winkelbedienden hem vertellen wat ze in voorraad hebben, geen tijdverlies, geen behoefte om een ​​andere dag te komen om het te kopen. Klanttevredenheid leidt tot merkentrouw, dat krijg je.

Het hebben van dynamische QR-codes voor uw producten is daarom handig voor zowel uw merk als uw klanten.

Er zijn zoveel andere dingen die je zou kunnen doen als je alleen een dynamische QR-code hebt. innoveren; investeren in uw bedrijf.